Connectat

Iată regimul alimentar al Reginei Marii Britanii – e mai diferit decât te-ai fi așteptat!

Atunci când ne gândim la meniul regal, ne vin în minte delicatețuri și varietăți culinare, care nu sunt accesibile tuturor. Cu toate acestea, meniul unei persoane de la curte nu seamănă deloc cu cel executiv de la cafenele sau cu un festin grandios.

Se pare că Regina mănâncă pentru a trăi, și nu invers. Încă se mai folosesc tacâmuri care au aparținut Reginei Victoria. Iată ce bea și mănâncă de obicei Regina Victoria și citește totul cu atenție dacă vrei să urmezi o dietă similară:

1. Mic dejun

Regina începe dimineața cu o cană de ceai negru sau cu biscuiți, fără zahăr sau lapte. La mic dejun, consumă frecvent cereale cu fructe sau pâine prăjită cu gem. Alege cereale din grâu integral cu conținut ridicat de fibre, proteine și un nivel scăzut de zahăr. Poți adăuga fructe proaspete și lapte.

Consumă și omletă cu somon, care te ajută să slăbești și să te menții în formă, iar ouăle sunt o parte importantă dintr-o dietă echilibrată. Sunt bune pentru inimă, au multe proteine, vitamina D, B6, B12 și colesterol bun.

2. Prânz 

Înainte de a mânca, regina bea un aperitiv din vin cu arome. Aperitivul stimulează apetitul și îmbunătățește dieta. Pot fi servite și alte băuturi alcoolice fine.

Alcoolul nu trebuie consumat zilnic, dar, înainte de un banchet, e binevenit. Dacă preferi băuturile non-alcoolice, alge apa minerală sau sucuri proaspete de roșii.

Mâncarea constă în feluri ușoare, cum ar fi pește cu legume sau pui la grătar cu lăptucă. Peștele e bogat în proteine, seleniu, fosfor, vitamina D și B12. Alege să consumi halibut care e bogat în magneziu și astfel, e benefic pentru persoanele cu un sistem cardiovascular slăbit.

3. Ora ceaiului

La ora ceaiului se servesc sandviciuri de 2 tipuri tăiate pe jumătate cu somon, ardei sau ouă cu maioneză sau șuncă. Se pot servi și biscuiți sau prăjituri cu cremă sau felii mici de pâine cu unt și marmeladă. Poți alege să consumi sandviciuri sănătoase cum ar fi cele cu legume, goacamole și iaurt. Astfel, nu vei mânca prea mult la cină.

4. Cină

La cină se servește biftec cu sos de whisky, ciuperci și smântână. O altă variantă ar fi fazanul sau somonul. Peștele ajută la creier, inimă și articulații, așa că face parte frecvent din meniul regal.

Consumă căpșuni și batoane de ciocolată din comerț. Consumă și ciocolată neagră care are o mulțime de beneficii pentru corp și încheie ziua cu o cupă de șampanie care îmbunătățește memoria și e bună pentru piele și inimă.

Comentează

Website-ul foloseste cookies. Continuarea navigarii pe website reprezinta acordul tau privind prevederile aplicabile disponibile aici.x